Bekijk het gehele assortiment

Garantie & Reparatie

Garantievoorwaarden
Nenko vindt kwaliteit belangrijk en doet haar uiterste best om producten te bieden met een juiste prijs-kwaliteit verhouding. Ondanks strenge kwaliteitschecks, kan het voorkomen dat een product niet naar behoren werkt of dat het aangekochte product defect is gegaan. Graag kijken we dan of en hoe we dit defect kunnen verhelpen!

Op al onze producten verlenen wij 1 jaar fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat defecten als gevolg van een fabricagefout binnen deze termijn kosteloos worden hersteld. Op defecten die veroorzaakt zijn door verkeerd of oneigenlijk gebruik en/ of op defecten veroorzaakt door het laten vallen, het verkeerd onderhouden of normale slijtage van het product, geldt deze garantie helaas niet.

Wanneer het product tijdens de garantieperiode in totaliteit wordt vervangen, gaat de garantie niet opnieuw in. Dat betekent dat, na vervanging van het product, bijvoorbeeld na 9 maanden, je nog 3 maanden fabrieksgarantie krijgt op het product.

Ook buiten de fabrieksgarantie kunnen van diverse producten nog onderdelen vervangen worden, dit alles natuurlijk afhankelijk van het type product en de verwachte levensduur hiervan.
Mocht je, buiten de garantieperiode, een onderdeel van een product laten repareren, dan wordt er op het onderdeel wat vervangen is weer een fabrieksgarantie van 1 jaar verstrekt. Deze garantie is dan slechts van toepassing op het onderdeel wat vervangen is en niet op het totaalproduct.

Omdat we meer dan 3000 producten in ons assortiment hebben, is er geen standaard antwoord hoe wij een service-aanvraag kunnen afhandelen en is dit op beoordeling van onze klantenservice.
Daarom vragen wij je een Reparatieaanvraag via je account te doen. Binnen 1 tot 2 werkdagen ontvangt je normaliter een reactie van ons op de servicevraag.
Reparatie/manco/beschadiging aanmelden met webshopaccount
Ga naar https://www.nenko.nl/mijn-account/reparaties/
1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
   
2. Ga naar het tabblad Reparaties

3. Klik op de button + Reparatie aanmelden

4. Kies de factuur waarvoor je een reparatie, manco of beschadiging wilt aanmelden
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij uw aanmerkingen niet meer accepteren. 


5. Kies het product dat je wil laten repareren of welk product ontbreekt en geef het aantal en de staat van het product op. Omschrijf bij meer informatie in detail wat er aan mankeert

6. Voeg ten minste één afbeelding van de schade of manco toe per artikel en eventueel meerdere van de details (LET OP: MAX 20 MB AAN FOTO's IN TOTAAL)

7. Voeg eventueel opmerkingen toe

8. Ga akkoord met de voorwaarden en verstuur reparatieaanvraag 

9. Je ontvangt de bevestiging van de aanvraag per e-mail

10. Na beoordeling door onze serviceafdeling informeren wij je over de eventuele reparatiekosten, garantie en retourwijze en ontvang je een RMA nummer. 

Bij reparaties buiten garantie geldt: € 7,50 ex BTW ophaalkosten (+ eventuele kosten voor volumeproducten) en € 25,00 (NL) - € 30,00 (BE) ex BTW behandelkosten (klacht bekijken, kleine reparatie en retourneren). Eventuele extra kosten van onderdelen en uurloon worden doorberekend.

Let op : Stuur het artikel pas retour als je van ons een RMA nummer hebt ontvangen of wij contact met je hebben opgenomen. Zonder RMA nummer kunnen we je reparatie niet in behandeling nemen.

 
Reparatie/manco/beschadiging aanmelden zonder webshopaccount
Hiervoor heb je de factuur nodig van het aan te melden product

+ Ga naar https://www.nenko.nl/reparatie-of-manco-aanmelden/
   
+ Vul je debiteurnummer, factuurnummer en factuurdatum in (deze vind je rechts bovenaan op de factuur)

+ Kies het product dat je wil laten repareren of welke ontbreekt en geef het aantal en de staat van het product op. Omschrijf bij meer informatie in detail wat er aan mankeert
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij uw aanmerkingen niet meer accepteren. 


+ Voeg ten minste één afbeelding van de schade of gebreke toe per artikel en eventueel meerdere van de details (LET OP: MAX 20 MB AAN FOTO's IN TOTAAL)

+ Voeg eventueel opmerkingen toe

+ Ga akkoord met de voorwaarden en verstuur reparatieaanvraag 

+ Je ontvangt de reparatieaanvraag per e-mail

+ Na beoordeling door onze serviceafdeling informeren wij je over de eventuele reparatiekosten, garantie en retourwijze en ontvang je een RMA nummer. 

Bij reparaties buiten garantie geldt: € 7,50 ex BTW ophaalkosten (+ eventuele kosten voor volumeproducten) en € 25,00 (NL) - € 30,00 (BE) ex BTW behandelkosten (klacht bekijken, kleine reparatie en retourneren). Eventuele extra kosten van onderdelen en uurloon worden doorberekend.

Let op : Stuur het artikel pas retour als je van ons een RMA nummer hebt ontvangen of wij contact met je hebben opgenomen. Zonder RMA nummer kunnen we je reparatie niet in behandeling nemen.


 
Voor welke doelgroep zoek je een product?
Ouderen & Dementie
Ouderen & Dementie
Gehandicapten
Gehandicapten
Kinderen
Kinderen
Therapie & Beweging
Therapie & Beweging
Geen specifieke doelgroep
Geen specifieke doelgroep
Verder naar stap 2
Voor dit onderdeel dien je ingelogd te zijn.

Inloggen Registreren
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaal je veilig op internet. Je betaalt met de gegevens die op de creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van de creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van de kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd. Je hoeft geen creditcard bij de hand te houden om te betalen. Je bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in je PayPal-account, dus het is niet nodig eindeloos gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen een e-mailadres en wachtwoord nodig en kan er binnen een paar klikken veilig online worden betaald. PayPal is gratis voor kopers. Enkel mogelijk voor betalingen tot 250 euro excl. BTW
Een overboeking houdt in dat het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving wordt overgemaakt. Je ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. Je dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt de bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt de bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
Je kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO 's-Hertogenbosch
Rekeningnummer : NL54ABNA0539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : BE0230052464084

Wil je ervoor zorgen dat bij de betaling altijd het orderbevestigingsnummer vermeld is!
Werk je bij een instelling? Dan heb je bij ons ook de keuze om op Rekening* te betalen, je ontvangt dan een factuur na verzending van de bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen. *Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen de aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een vooruitbetaling te vragen.
More info soon
BANCONTACT IS EEN BELGISCHE BETAALMETHODE :
Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met je vertrouwde internetbankieromgeving.
- Volg de instructies online samen met de digipass of kaartlezer of
-Betaal gemakkelijk met uw Payconiq by Bancontact-app of bank-app
Het maximumbedrag per factuur is momenteel € 1.500. Verder dien je ook rekening te houden met een maximumbedrag per dag voor elke kaart die in de Payconiq by Bancontact app is opgenomen: je kan tot maximum € 2.500 betalen per dag en per kaart.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wil je er zeker van zijn dat de bestelde producten ook daadwerkelijk op dit jaar gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt en dat het budget van dit jaar gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay - Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.
Er wordt een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend).
Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor 5% korting op je eerstvolgende bestelling!
Op de hoogte blijven?
8.7
Nederlands/Vlaams