Garantie & Reparatie
Garantievoorwaarden
Reparatie/manco/beschadiging aanmelden met webshopaccount
Reparatie/manco/beschadiging aanmelden zonder webshopaccount
Nenko vindt kwaliteit belangrijk en doet haar uiterste best om producten te bieden met een juiste prijs-kwaliteit verhouding. Ondanks strenge kwaliteitschecks, kan het voorkomen dat een product niet naar behoren werkt of dat het aangekochte product defect is gegaan. Graag kijken we dan of en hoe we dit defect kunnen verhelpen!
Op al onze producten verlenen wij 1 jaar fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat defecten als gevolg van een fabricagefout binnen deze termijn kosteloos worden hersteld. Op defecten die veroorzaakt zijn door verkeerd of oneigenlijk gebruik en/ of op defecten veroorzaakt door het laten vallen, het verkeerd onderhouden of normale slijtage van het product, geldt deze garantie helaas niet.
Wanneer het product tijdens de garantieperiode in totaliteit wordt vervangen, gaat de garantie niet opnieuw in. Dat betekent dat, na vervanging van het product, bijvoorbeeld na 9 maanden, je nog 3 maanden fabrieksgarantie krijgt op het product.
Ook buiten de fabrieksgarantie kunnen van diverse producten nog onderdelen vervangen worden, dit alles natuurlijk afhankelijk van het type product en de verwachte levensduur hiervan.
Mocht je, buiten de garantieperiode, een onderdeel van een product laten repareren, dan wordt er op het onderdeel wat vervangen is weer een fabrieksgarantie van 1 jaar verstrekt. Deze garantie is dan slechts van toepassing op het onderdeel wat vervangen is en niet op het totaalproduct.
Omdat we meer dan 3000 producten in ons assortiment hebben, is er geen standaard antwoord hoe wij een service-aanvraag kunnen afhandelen en is dit op beoordeling van onze klantenservice.
Daarom vragen wij je een Reparatieaanvraag via je account te doen. Binnen 1 tot 2 werkdagen ontvangt je normaliter een reactie van ons op de servicevraag.
Op al onze producten verlenen wij 1 jaar fabrieksgarantie. Dat wil zeggen dat defecten als gevolg van een fabricagefout binnen deze termijn kosteloos worden hersteld. Op defecten die veroorzaakt zijn door verkeerd of oneigenlijk gebruik en/ of op defecten veroorzaakt door het laten vallen, het verkeerd onderhouden of normale slijtage van het product, geldt deze garantie helaas niet.
Wanneer het product tijdens de garantieperiode in totaliteit wordt vervangen, gaat de garantie niet opnieuw in. Dat betekent dat, na vervanging van het product, bijvoorbeeld na 9 maanden, je nog 3 maanden fabrieksgarantie krijgt op het product.
Ook buiten de fabrieksgarantie kunnen van diverse producten nog onderdelen vervangen worden, dit alles natuurlijk afhankelijk van het type product en de verwachte levensduur hiervan.
Mocht je, buiten de garantieperiode, een onderdeel van een product laten repareren, dan wordt er op het onderdeel wat vervangen is weer een fabrieksgarantie van 1 jaar verstrekt. Deze garantie is dan slechts van toepassing op het onderdeel wat vervangen is en niet op het totaalproduct.
Omdat we meer dan 3000 producten in ons assortiment hebben, is er geen standaard antwoord hoe wij een service-aanvraag kunnen afhandelen en is dit op beoordeling van onze klantenservice.
Daarom vragen wij je een Reparatieaanvraag via je account te doen. Binnen 1 tot 2 werkdagen ontvangt je normaliter een reactie van ons op de servicevraag.
Ga naar https://www.nenko.nl/mijn-account/reparaties/
1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
2. Ga naar het tabblad Reparaties
3. Klik op de button + Reparatie aanmelden
4. Kies de factuur waarvoor je een reparatie, manco of beschadiging wilt aanmelden
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij uw aanmerkingen niet meer accepteren.
5. Kies het product dat je wil laten repareren of welk product ontbreekt en geef het aantal en de staat van het product op. Omschrijf bij meer informatie in detail wat er aan mankeert
6. Voeg ten minste één afbeelding van de schade of manco toe per artikel en eventueel meerdere van de details (LET OP: MAX 20 MB AAN FOTO's IN TOTAAL)
7. Voeg eventueel opmerkingen toe
8. Ga akkoord met de voorwaarden en verstuur reparatieaanvraag
9. Je ontvangt de bevestiging van de aanvraag per e-mail
10. Na beoordeling door onze serviceafdeling informeren wij je over de eventuele reparatiekosten, garantie en retourwijze en ontvang je een RMA nummer.
Bij reparaties buiten garantie geldt: € 7,50 ex BTW ophaalkosten (+ eventuele kosten voor volumeproducten) en € 50,00 ex BTW behandelkosten (klacht bekijken, kleine reparatie en retourneren). Eventuele extra kosten van onderdelen en uurloon worden doorberekend.
Let op : Stuur het artikel pas retour als je van ons een RMA nummer hebt ontvangen of wij contact met je hebben opgenomen. Zonder RMA nummer kunnen we je reparatie niet in behandeling nemen.
1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord
2. Ga naar het tabblad Reparaties
3. Klik op de button + Reparatie aanmelden
4. Kies de factuur waarvoor je een reparatie, manco of beschadiging wilt aanmelden
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij uw aanmerkingen niet meer accepteren.
5. Kies het product dat je wil laten repareren of welk product ontbreekt en geef het aantal en de staat van het product op. Omschrijf bij meer informatie in detail wat er aan mankeert
6. Voeg ten minste één afbeelding van de schade of manco toe per artikel en eventueel meerdere van de details (LET OP: MAX 20 MB AAN FOTO's IN TOTAAL)
7. Voeg eventueel opmerkingen toe
8. Ga akkoord met de voorwaarden en verstuur reparatieaanvraag
9. Je ontvangt de bevestiging van de aanvraag per e-mail
10. Na beoordeling door onze serviceafdeling informeren wij je over de eventuele reparatiekosten, garantie en retourwijze en ontvang je een RMA nummer.
Bij reparaties buiten garantie geldt: € 7,50 ex BTW ophaalkosten (+ eventuele kosten voor volumeproducten) en € 50,00 ex BTW behandelkosten (klacht bekijken, kleine reparatie en retourneren). Eventuele extra kosten van onderdelen en uurloon worden doorberekend.
Let op : Stuur het artikel pas retour als je van ons een RMA nummer hebt ontvangen of wij contact met je hebben opgenomen. Zonder RMA nummer kunnen we je reparatie niet in behandeling nemen.
Hiervoor heb je de factuur nodig van het aan te melden product
+ Ga naar https://www.nenko.nl/reparatie-of-manco-aanmelden/
+ Vul je debiteurnummer, factuurnummer en factuurdatum in (deze vind je rechts bovenaan op de factuur)
+ Kies het product dat je wil laten repareren of welke ontbreekt en geef het aantal en de staat van het product op. Omschrijf bij meer informatie in detail wat er aan mankeert
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij uw aanmerkingen niet meer accepteren.
+ Voeg ten minste één afbeelding van de schade of gebreke toe per artikel en eventueel meerdere van de details (LET OP: MAX 20 MB AAN FOTO's IN TOTAAL)
+ Voeg eventueel opmerkingen toe
+ Ga akkoord met de voorwaarden en verstuur reparatieaanvraag
+ Je ontvangt de reparatieaanvraag per e-mail
+ Na beoordeling door onze serviceafdeling informeren wij je over de eventuele reparatiekosten, garantie en retourwijze en ontvang je een RMA nummer.
Bij reparaties buiten garantie geldt: € 7,50 ex BTW ophaalkosten (+ eventuele kosten voor volumeproducten) en € 50,00 ex BTW behandelkosten (klacht bekijken, kleine reparatie en retourneren). Eventuele extra kosten van onderdelen en uurloon worden doorberekend.
Let op : Stuur het artikel pas retour als je van ons een RMA nummer hebt ontvangen of wij contact met je hebben opgenomen. Zonder RMA nummer kunnen we je reparatie niet in behandeling nemen.
+ Ga naar https://www.nenko.nl/reparatie-of-manco-aanmelden/
+ Vul je debiteurnummer, factuurnummer en factuurdatum in (deze vind je rechts bovenaan op de factuur)
+ Kies het product dat je wil laten repareren of welke ontbreekt en geef het aantal en de staat van het product op. Omschrijf bij meer informatie in detail wat er aan mankeert
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij uw aanmerkingen niet meer accepteren.
+ Voeg ten minste één afbeelding van de schade of gebreke toe per artikel en eventueel meerdere van de details (LET OP: MAX 20 MB AAN FOTO's IN TOTAAL)
+ Voeg eventueel opmerkingen toe
+ Ga akkoord met de voorwaarden en verstuur reparatieaanvraag
+ Je ontvangt de reparatieaanvraag per e-mail
+ Na beoordeling door onze serviceafdeling informeren wij je over de eventuele reparatiekosten, garantie en retourwijze en ontvang je een RMA nummer.
Bij reparaties buiten garantie geldt: € 7,50 ex BTW ophaalkosten (+ eventuele kosten voor volumeproducten) en € 50,00 ex BTW behandelkosten (klacht bekijken, kleine reparatie en retourneren). Eventuele extra kosten van onderdelen en uurloon worden doorberekend.
Let op : Stuur het artikel pas retour als je van ons een RMA nummer hebt ontvangen of wij contact met je hebben opgenomen. Zonder RMA nummer kunnen we je reparatie niet in behandeling nemen.