Bezorgen & Afhalen
Levertijd
Verzendkosten
Pakket volgen
Pakket niet bezorgd
Pakket afhalen
Installatie/montage
Product manco of beschadigd ontvangen
Producten met een groene indicatie zijn op voorraad en worden binnen 1 tot 2 werkdagen* geleverd.
Vóór 15:00 besteld op werkdagen, levering de volgende werkdag!
Producten met een gele indicatie worden binnen 1-2 weken* geleverd.
Producten met een oranje indicatie zijn tijdelijk niet op voorraad en worden binnen 1 tot 3 weken* geleverd (speciaal bestelde producten binnen 4 tot 6 weken*
Alle producten worden in één levering verstuurd (op één factuur) - artikel met de langste levertijd is leidend.
* De levertijden zijn slechts een indicatie, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
* Volumineuze goederen zullen middels eigen transport en in overleg geleverd worden, waardoor de levertijd afhankelijk is van jouw en onze beschikbaarheid.
Vóór 15:00 besteld op werkdagen, levering de volgende werkdag!
Producten met een gele indicatie worden binnen 1-2 weken* geleverd.
Producten met een oranje indicatie zijn tijdelijk niet op voorraad en worden binnen 1 tot 3 weken* geleverd (speciaal bestelde producten binnen 4 tot 6 weken*
Alle producten worden in één levering verstuurd (op één factuur) - artikel met de langste levertijd is leidend.
* De levertijden zijn slechts een indicatie, er kunnen geen rechten aan worden ontleend.
* Volumineuze goederen zullen middels eigen transport en in overleg geleverd worden, waardoor de levertijd afhankelijk is van jouw en onze beschikbaarheid.
Alle pakketzendingen t/m 10 kg binnen Nederland :
Pakket € 5,95 exclusief BTW per levering (GLS)*
Alle pakketzendingen t/m 10 kg binnen België :
Pakket € 6,50 exclusief BTW per levering (GLS)*
Alle volumineuze orders of pakketzendingen boven de 10 kg binnen Nederland **:
Pakket middel € 9,80 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket groot € 14,70 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket extra groot/ zwaar € 19,60 exclusief BTW per levering (GLS)
Volume klein € 39,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/ EV)*
Volume middel € 49,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Volume extra groot/zwaar € 99,00 - € 300,00 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Alle volumineuze orders of pakketzendingen boven de 10 kg binnen Vlaanderen**:
Pakket middel € 14,70 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket groot/ extra groot € 19,60 exclusief BTW per levering (GLS)
Volume klein € 39,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/ EV)*
Volume middel € 49,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Volume extra groot/zwaar € 99,00 - € 300,00 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
De exacte verzendkosten worden berekend in het winkelwagentje en zijn eenvoudig te raadplegen, zonder in te loggen.
De calculatie gebeurt op basis van de ingestelde (volume) staffels.
* Installatie en montage is niet inbegrepen. Vraag hiervoor een offerte aan of kies deze mogelijkheid bij de specifieke producten.
** Overige landen of eilanden: raadpleeg de Engelstalige www.nenko.com website of neem contact met ons op in verband met afwijkende verzendtarieven.
Bij moeilijk bereikbare locaties kan een meerprijs worden doorberekend.
Pakket € 5,95 exclusief BTW per levering (GLS)*
Alle pakketzendingen t/m 10 kg binnen België :
Pakket € 6,50 exclusief BTW per levering (GLS)*
Alle volumineuze orders of pakketzendingen boven de 10 kg binnen Nederland **:
Pakket middel € 9,80 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket groot € 14,70 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket extra groot/ zwaar € 19,60 exclusief BTW per levering (GLS)
Volume klein € 39,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/ EV)*
Volume middel € 49,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Volume extra groot/zwaar € 99,00 - € 300,00 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Alle volumineuze orders of pakketzendingen boven de 10 kg binnen Vlaanderen**:
Pakket middel € 14,70 exclusief BTW per levering (GLS)
Pakket groot/ extra groot € 19,60 exclusief BTW per levering (GLS)
Volume klein € 39,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/ EV)*
Volume middel € 49,90 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
Volume extra groot/zwaar € 99,00 - € 300,00 exclusief BTW per levering (GLS Freight/EV)*
De exacte verzendkosten worden berekend in het winkelwagentje en zijn eenvoudig te raadplegen, zonder in te loggen.
De calculatie gebeurt op basis van de ingestelde (volume) staffels.
* Installatie en montage is niet inbegrepen. Vraag hiervoor een offerte aan of kies deze mogelijkheid bij de specifieke producten.
** Overige landen of eilanden: raadpleeg de Engelstalige www.nenko.com website of neem contact met ons op in verband met afwijkende verzendtarieven.
Bij moeilijk bereikbare locaties kan een meerprijs worden doorberekend.
Standaard bestellingen worden verzonden met GLS of GLS Freight van maandag tot en met vrijdag. Je ontvangt een track & trace code op het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij het afleveradres, zodra het pakket bij GLS is aangemeld. Je kunt het pakket volgen door deze code aan te klikken of in te vullen op de website van GLS.
Ben je geregistreerd als particulier, dan kun je desgewenst (tot 23.59 uur op de dag voor bezorgen) online uit meerdere bezorgopties kiezen, bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen. Het pakket wordt 1 x aangeboden.
Indien de bezorger je niet thuis aantreft, dan probeert hij het bij de buren. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij het pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij je achterlaten. Hiermee kun je via onze website aangeven hoe wij de tweede levering uitvoeren, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.
Heb je je geregistreerd met een professioneel account, dan wordt het pakket 2 x aangeboden.
Heb je een bestelling gedaan waar ook Volumeproducten bij zitten? Dan kan het zijn dat de bestelling door een andere transporteur wordt geleverd. Je ontvangt dan vaak geen track & trace code, maar een e-mail naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij het afleveradres in je account met daarin de geplande leverdatum.
Ben je geregistreerd als particulier, dan kun je desgewenst (tot 23.59 uur op de dag voor bezorgen) online uit meerdere bezorgopties kiezen, bijvoorbeeld een nieuwe datum voor de bezorging met een vooraf aangekondigd tijdvenster van drie uur, of het pakket naar een GLS PakketShop laten doorsturen. Het pakket wordt 1 x aangeboden.
Indien de bezorger je niet thuis aantreft, dan probeert hij het bij de buren. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij het pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij je achterlaten. Hiermee kun je via onze website aangeven hoe wij de tweede levering uitvoeren, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.
Heb je je geregistreerd met een professioneel account, dan wordt het pakket 2 x aangeboden.
Heb je een bestelling gedaan waar ook Volumeproducten bij zitten? Dan kan het zijn dat de bestelling door een andere transporteur wordt geleverd. Je ontvangt dan vaak geen track & trace code, maar een e-mail naar het e-mailadres dat je hebt ingevuld bij het afleveradres in je account met daarin de geplande leverdatum.
Heb je een bestelling niet ontvangen binnen de aangegeven levertijd? Dat is ontzettend vervelend! Uiteraard willen we dit graag oplossen.
Heb je een track & trace code via de mail (e-mailadres afleveradres) ontvangen?
Dan kun je met deze code checken op de website van GLS waar het pakket zich in het bezorgproces bevindt.
Indien de bezorger je niet thuis heeft getroffen (particulier adres), dan heeft hij het bij de buren geprobeerd. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij het pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij je achterlaten. Hiermee kun je via de website aangeven hoe de tweede levering uitgevoerd moet worden, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.
Ben je geregistreerd met een professioneel adres, dan wordt het pakket nog een tweede maal aangeboden, voordat het teruggaat naar het depot.
Heb je geen track & trace code ontvangen, dan is het pakket waarschijnlijk nog niet verstuurd of er staan volumeproducten op de order.
Neem in de overig gevallen contact met ons op en houd het ordernummer bij de hand.
Heb je een track & trace code via de mail (e-mailadres afleveradres) ontvangen?
Dan kun je met deze code checken op de website van GLS waar het pakket zich in het bezorgproces bevindt.
Indien de bezorger je niet thuis heeft getroffen (particulier adres), dan heeft hij het bij de buren geprobeerd. Mocht ook dat niet zijn gelukt, dan neemt hij het pakket weer mee naar het depot. De bezorger zal dan altijd een 'Niet Thuis Bericht' bij je achterlaten. Hiermee kun je via de website aangeven hoe de tweede levering uitgevoerd moet worden, bijvoorbeeld bezorging bij een GLS PakketShop naar keuze.
Ben je geregistreerd met een professioneel adres, dan wordt het pakket nog een tweede maal aangeboden, voordat het teruggaat naar het depot.
Heb je geen track & trace code ontvangen, dan is het pakket waarschijnlijk nog niet verstuurd of er staan volumeproducten op de order.
Neem in de overig gevallen contact met ons op en houd het ordernummer bij de hand.
Als je kiest voor Afhalen Zaltbommel wordt er een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je hoeft geen verzendkosten te betalen.
Je kunt het pakket de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend).
Zaltbommel is centraal gelegen in Nederland langs de A2 Utrecht-'s-Hertogenbosch.
Je kunt het pakket de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend).
Zaltbommel is centraal gelegen in Nederland langs de A2 Utrecht-'s-Hertogenbosch.
Nenko biedt de mogelijkheid om artikelen te laten installeren/monteren. Dit is mogelijk bij (muzikale) waterbedden, bubbelunits en modules.
De prijzen hiervoor kun je configureren bij het betreffende artikel (exclusief verzendkosten).
Heb je een ander product dat je wilt laten monteren/installeren, neem dan contact met ons op.
De prijzen hiervoor kun je configureren bij het betreffende artikel (exclusief verzendkosten).
Heb je een ander product dat je wilt laten monteren/installeren, neem dan contact met ons op.
Beschadigingen en/of manco’s moeten binnen 48 uur na ontvangst van de artikelen gemeld worden,
anders kunnen wij de aanmerkingen niet meer accepteren. Duid aan op deze leveringsbon wat er is gebeurd (op moment van levering):
* doos beschadigd - artikelen stuk / onverkoopbaar
* doos open en artikelen ontbreken
Meldt uw gebreken op de volgende pagina aan: https://www.nenko.nl/reparatie-of-manco-aanmelden/
anders kunnen wij de aanmerkingen niet meer accepteren. Duid aan op deze leveringsbon wat er is gebeurd (op moment van levering):
* doos beschadigd - artikelen stuk / onverkoopbaar
* doos open en artikelen ontbreken
Meldt uw gebreken op de volgende pagina aan: https://www.nenko.nl/reparatie-of-manco-aanmelden/