Bekijk het gehele assortiment

Bestellen & Betalen

Veilig winkelen
Online winkelen bij Nenko is snel, veilig, comfortabel en betrouwbaar.
Voor het verzenden van gevoelige informatie, zoals betaalgegevens, gebruiken we een beveiligde internetverbinding met SSL certificaat. Bij een beveiligde internetverbinding wordt de URL www.nenko.nl vooraf gegaan door https:// in plaats van het normale http://.
De letter 's' staat voor 'secure' (veilig).

Je kunt zien dat je op een beveiligde website bent als er een klein slotje verschijnt en de adresbalk groen kleurt. Wij adviseren  echter wel om een sterk wachtwoord te gebruiken en geen gebruikersnamen en wachtwoorden uit te wisselen met anderen.
Offerte
Heb je een offerte nodig voor de administratie of om te kunnen overleggen? Dit kun je eenvoudig zelf op onze website:

- Klik op de knop Op offerte bij de artikelen
- Log in of maak een account aan
- Klik op Offerte versturen en ontvang de offerte in je mailbox
  Meer informatie of advies nodig? Vul het veld Opmerking in en wij nemen contact met je op
- De offerte is opgeslagen in Mijn account bij Offertes en is te downloaden als PDF

Om te bestellen:
- Ga in Mijn account naar Offertes en klik op In winkelwagen*
 
* Het bedrag wordt bij bestellen opnieuw berekend met de op dat moment geldende prijzen en verzendkosten! 
Let op!  Actieprijzen zijn alleen geldig als je de order ook via onze website plaatst.
Order
Een order plaatsen in de webshop van Nenko is ontzettend eenvoudig! Volg onderstaande stappen en ontvang binnenkort de gewenste producten.

stap 1 : Selecteer de leukste en meest geschikte producten in de webshop en plaats deze In winkelwagen.
stap 2 : Ga naar de Winkelwagen en vul eventueel aantallen aan. Hier kun je eventueel ook een wenscode/kortingscode toevoegen. Kies het land en je ziet hier ook de verzendkosten van de bestelling. 
stap 3 : Vervolgens kom je bij Je gegevens in de winkelwagen. Log hier in met je account, ga verder als gast of registreer je op onze site.
stap 4: Kies de gewenste Betaalwijze en klik vervolgens op Order plaatsen.
stap 5 : Je ontvangt een orderbevestiging en, afhankelijk van de gekozen betaalwijze, een betalingsmail in je mailbox. 

Mocht je al eerder een bestelling bij ons geplaatst hebben en een account hebben aangemaakt, dan worden de gegevens automatisch gevuld. Wij adviseren je wel om deze gegevens nog te controleren. Als je eventuele wijzigingen wilt doorvoeren, dan kan dat uiteraard.
Ontbinding/herroeping
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de besteldatum. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring per e-mail op de hoogte stellen van de beslissing de overeenkomst te herroepen.
Voor professionele bedrijven en instellingen gelden andere voorwaarden.

Het recht tot ontbinding/annulering geldt niet voor:
- producten die speciaal op maat of kleur worden gemaakt of samengesteld; bijvoorbeeld meubilair, modules of fietsen 
Zodra een order geplaatst is waaronder op maat gemaakte artikelen (bijvoorbeeld kleurkeuze of printkeuze), kan deze order niet meer geannuleerd worden en op deze artikelen is er geen herroepingsrecht. Er zit een betalingsplicht op bestelling van dit type artikelen. Ook als u tussentijds wilt annuleren of herroepen, zullen de kosten van de gehele verkoopprijs in rekening worden gebracht.
- producten die niet kunnen worden teruggestuurd om hygiënische redenen; bijvoorbeeld kauwmiddelen of badstoelen
- gegevensdragers met digitale inhoud; zoals dvd’s en cd’s

Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief verzendkostenkosten van ons terug. Wij betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de de oorspronkelijke transactie is gedaan. De retourkosten komen geheel voor rekening van de klant.

Kijk ook bij  Retourvoorwaarden
Factuur downloaden
Je vindt de factuur van je bestelling na levering in je account.
Met je debiteurnummer, factuurnummer en datum kun je ook hier de factuur downloaden.
 
Betaalmogelijkheden
Je hebt bij ons de keuze om via iDEAL, Bancontact, PayPal, Creditcard (Mastercard/Maestro/Visa), Overboeking of AfterPay te betalen. Wij werken samen met betaalprovider Buckaroo
Uitgebreide informatie per betaalmogelijkheid vind je in de winkelwagen door op het vraagteken te klikken achter de betaalmogelijkheid.

Betaal direct vooraf via IDEAL, Bancontact, PayPal of Creditcard. Je order wordt pas in behandeling genomen als de betaling is gelukt. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.

Met Overboeking ontvang je een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en het over te maken bedrag. Je dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving. Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt de bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt de bestelling geannuleerd. Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!

Met AfterPay betaal je achteraf onder bepaalde voorwaarden. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. Er wordt € 0,99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. Je order wordt in behandeling genomen als AfterPay het verzoek heeft goedgekeurd. Je ontvangt pas een factuur na verzending van de bestelling.

Werk je bij een instelling?
Dan heb je bij ons ook de keuze om op Rekening* te betalen, je ontvangt dan een factuur na verzending van de bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen.

Als extra optie kun je van 1 november tot 1 januari kiezen voor Eindejaarsfactuur. Wij zullen zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt. De bestelde producten zullen in het huidige kalenderjaar gefactureerd worden. Wij vragen wel de betaalvoorwaarde te respecteren. Het budget van het huidige jaar kan op deze manier gewoon gebruikt worden, zelfs wanneer producten op dat moment niet leverbaar mochten zijn. Wij streven er naar om alle producten zo snel mogelijk te leveren.

*Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen de aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een vooruitbetaling te vragen.
Problemen met betalen
Mijn betaling is mislukt
Je ontvangt van ons automatisch een e-mail met een nieuwe link naar Buckaroo met betaalmogelijkheden om het opnieuw te proberen.
Lukt het nog steeds niet? Probeer dan een andere betaalmogelijkheid.
Blijven de problemen zich voordoen? Neem dan contact met ons op.

Je hoeft de bestelling niet opnieuw in te voeren.

Ik kan niet voor de betaalmogelijkheid AfterPay kiezen
Het totaalbedrag van uw bestelling bedraagt waarschijnlijk meer dan € 250,00 inclusief BTW of AfterPay gaat niet akkoord met uw gegevens. 
Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. 
Kortingscode/Wensbon/Wenscode
Heb je een kortingscode van ons ontvangen via een mailing, nieuwsbrief of op een beurs?
Deze code kun je invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling.
Kortingscodes kunnen niet ingewisseld worden in combinatie met actieprijzen, staffelprijzen, andere kortingen, wensbonnen en wenscodes!

Heb je een Wensbon met een Wenscode ontvangen?
Deze code, die bestaat uit cijfers en letters, kun je invullen in het speciale vakje in de Winkelwagen. De korting wordt direct verrekend met de bestelling. Blijft er nog een bedrag over, dan kun je dit resterende bedrag betalen met een Betaalwijze naar keuze. De Wensbon vertegenwoordigt een bedrag inclusief BTW.

- De Wensbon is één jaar geldig en kan niet worden geretourneerd
- Het is niet mogelijk om een Wenscode gedeeltelijk in te wisselen
- Op verzendkosten is geen Wenscode in te wisselen
- Per bestelling is slechts één Wenscode in te wisselen
Wenscodes kunnen niet ingewisseld worden in combinatie met andere kortingscodes!

Wij zijn per 1 juli gestopt met het wenspuntenprogramma. Heb je nog vragen hierover neem dan contact met ons op.

 
Bankgegevens
Wij maken bij weborders gebruik van de online Payment Service Provider Buckaroo. Alle online betalingen met iDeal, Bancontact, PayPal, Overboeking en Creditcard worden via hen verwerkt.

Heb je gekozen voor de betaalwijze AfterPay, dan ontvang je via Afterpay een betaalverzoek. Wij vragen je dan ook het bedrag niet rechtstreeks aan Nenko over te maken, aangezien het bedrag dan niet aan de order kan worden gekoppeld.

Heb je gekozen voor Overboeking, maak dan het bedrag over via de e-mail die je van Buckaroo hebt gekregen. Gebruik de exacte referentie, zoals in de mail genoemd, zodat de betaling correct aan de bestelling kan worden gekoppeld.
Let op : in de mail staat een ander rekeningnummer dan het rekeningnummer van Nenko. Wij vragen je dan ook het bedrag niet rechtstreeks aan Nenko over te maken, aangezien het bedrag dan niet aan de order kan worden gekoppeld. 

 
Voor welke doelgroep zoek je een product?
Ouderen & Dementie
Ouderen & Dementie
Gehandicapten
Gehandicapten
Kinderen
Kinderen
Therapie & Beweging
Therapie & Beweging
Geen specifieke doelgroep
Geen specifieke doelgroep
Verder naar stap 2
Voor dit onderdeel dien je ingelogd te zijn.

Inloggen Registreren
VOOR NEDERLANDSE KLANTEN : Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan jouw internetbankier programma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft je je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.
Met een creditcard betaal je veilig op internet. Je betaalt met de gegevens die op de creditcard (MasterdCard, Maestro of Visa) te vinden zijn: - de naam op de kaart - het kaartnummer, centraal afgebeeld op de voorkant van de creditcard - de vervaldatum (de maand en jaar van de vervaldatum staan op de voorkant) - de validatiecode op Visa of MasterdCard (CVV of CVC) is een driecijferige code op de achterkant van de kaart. Deze code is een extra veiligheidscontrole.
Met PayPal is betalen online veilig en beschermd. Je hoeft geen creditcard bij de hand te houden om te betalen. Je bankrekening of creditcardnummer is immers al veilig opgeslagen in je PayPal-account, dus het is niet nodig eindeloos gegevens in te voeren. Met PayPal heb je alleen een e-mailadres en wachtwoord nodig en kan er binnen een paar klikken veilig online worden betaald. PayPal is gratis voor kopers. Enkel mogelijk voor betalingen tot 250 euro excl. BTW
Een overboeking houdt in dat het geld vooraf via een reguliere bankoverschrijving wordt overgemaakt. Je ontvangt een e-mail van Buckaroo met hierin het bankrekeningnummer, naam van de begunstigde en uiteraard het over te maken bedrag. Je dient het bedrag binnen 7 dagen over te maken via een reguliere bankoverschrijving.
Zodra wij het geld hebben ontvangen wordt de bestelling verwerkt. Als wij binnen 7 dagen geen betaling hebben ontvangen wordt de bestelling geannuleerd.
Let op : in de tussentijd kan de levertijd van bepaalde producten veranderd zijn!
Je kunt het bedrag dat op de orderbevestiging is weergegeven binnen 7 dagen storten op onderstaande rekening. Op het moment dat het geld op onze rekening staat wordt de bestelling verstuurd, mits het artikel/de artikelen voorradig zijn.

Voor Nederland : Nenko BV - Kerkdriel
ABN AMRO 's-Hertogenbosch
Rekeningnummer : NL54ABNA0539216089

Voor België : Nenko BVBA - Vorst-Laakdal
Fortis Bank Geel
Rekeningnummer : BE0230052464084

Wil je ervoor zorgen dat bij de betaling altijd het orderbevestigingsnummer vermeld is!
Werk je bij een instelling? Dan heb je bij ons ook de keuze om op Rekening* te betalen, je ontvangt dan een factuur na verzending van de bestelling. De betalingstermijn bedraagt 14 dagen. *Afhankelijk van het rekeningbedrag kunnen wij ervoor kiezen de aangeboden betalingsmogelijkheid niet te accepteren en/of een vooruitbetaling te vragen.
More info soon
BANCONTACT IS EEN BELGISCHE BETAALMETHODE :
Het online betaalproces verloopt via een beveiligde verbinding met je vertrouwde internetbankieromgeving.
- Volg de instructies online samen met de digipass of kaartlezer of
-Betaal gemakkelijk met uw Payconiq by Bancontact-app of bank-app
Het maximumbedrag per factuur is momenteel € 1.500. Verder dien je ook rekening te houden met een maximumbedrag per dag voor elke kaart die in de Payconiq by Bancontact app is opgenomen: je kan tot maximum € 2.500 betalen per dag en per kaart.
Geen informatie beschikbaar
Geen informatie beschikbaar
Wil je er zeker van zijn dat de bestelde producten ook daadwerkelijk op dit jaar gefactureerd worden? Wij zullen dan zorgen dat je geen budgettechnische problemen ondervindt en dat het budget van dit jaar gewoon gebruikt kan worden zelfs wanneer producten op dit moment niet leverbaar zijn.
AfterPay - Achteraf betalen (VOOR NEDERLANDSE KLANTEN). AfterPay voert voor Nenko.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay om de betaling binnen 14 dagen te voldoen. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay. - Er wordt € 0.99 aan extra kosten berekend voor gebruik van AfterPay. - Het maximum orderbedrag voor nieuwe klanten is € 250,00. - Het maximum orderbedrag voor bij AfterPay bekende klanten is € 750,00.
Er wordt een pakbon naar je gemaild zodra het pakket klaarstaat. Je kunt het pakket dan de daarop volgende werkdag vanaf 8.30 uur afhalen (wij zijn tot 17.00 uur geopend).
Op de hoogte blijven?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang een code voor 5% korting op je eerstvolgende bestelling!
Op de hoogte blijven?
8.7
Nederlands/Vlaams